Knas!

Hade helt plötsligt ett inlägg i arkivet som hette "1899-dec-30 11:50" bland mina inlägg. Klickade på den, då var det föregående inlägg! Sen gick jag tillbaka till översikt, då hette det "nyss" !! :-o Knasigt! Blir det bugg i systemet att ha siffror som rubrik kanske?

Idag blev det promenad igen, sen fick jag duscha i lugn och ro SAMT blåsa håret och sminka mig! Woo! Sen träffade jag en annan mamma och hennes son, som är 1 vecka yngre än Lilla Bus, för lunch nere på stan. Trevligt! Har inte träffat henne på jättelänge! Känns som om vi känt varandra längre än vad vi gjort, fast vi träffades för första gången när vi gick med magarna i vädret och hade nedräkning. =)
Sen tog vi en sväng på stan, försökte hitta nåt att ha på mig på bröllopet, men jag hittade ingenting! Jo, en fin festtopp på gina tricot, att ha leggins till, men man kan väl inte ha leggins på ett bröllop? Eller ?

Fikade sen på Waynes coffee. Lilla Bus har kommit på att hon man gör ljud samtidigt som man drar in luft, så blir det ett nytt ljud, som hörs! Och så satt, förlåt, stod hon (stå är ju så mycket roligare än att sitta!) hela tiden och gjorde sen..

Hem, stjälpte ner henne i sängen så hon skulle sova för kvällen. Somnade jag med ett tag. Sen upp igen och åt nudlar. Tittade på Poirot. haha.. sen hamnade jag här framför datorn. Och ni som sitter där och väntar på John Blund... sorry, men han har nog använt sitt lager på mig.. *gäspar stort*

Kram och god natt på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0