Förkyld =(

Idag är jag förkyld.. supertråkigt. Kände redan igår kväll att något var på gång för det kliade i hals och öron (!) hela tiden, sen i morse var jag superdålig. Fick sova några timmar extra, Sambon tog Lilla Bus, och det behövdes verkligen. Tråkigt för jag skulle hem till föräldrarna idag hade jag tänkt och fixa inbjudningskort, men det får bli en annan dag. Hoppas på imorgon..

Sen gick hon och jag ner på stan en sväng, mest för att hon skulle sova, men jag passade på att köpa en bitring åt henne med. Tror nämligen att till råga på allt så börjar hon få tänder. Hon biter! 0_o

Hon somnade lagom tills vi skulle gå hem igen, tog en sväng genom parken hem, handlade med mig glass till sambon, han har fått dille på Pepe! Till mig köpte jag en daimglass och Fanta Free pineapple/grapefruit. gottigott..

Har ju börjat med digital scrapbooking, och det är så kul! Nu sitter jag bara och väntar för jag har skickat in ett bidrag till en tävling på ett community jag brukar hänga på. Är ju bara nybörjare och de andra har hållt på ett bra tag, men det ska bli kul och se var man hamnar. Hamnar säkert sist, men då vet jag ju var ribban ligger så att säga..

Vad ska jag skriva mer då? Just nu bara skriver jag utan att ha nåt att skriva om.. jaja.. återkommer med ställningarna i omröstningen sen. Vinner jag lovar jag att lägga ut layouten här med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0