En lite annorlunda presentation..

Tänkte vi skulle testa ett presentera oss på ett nytt sätt.
Skriv gärna in detta Din blogg o glöm inte att skriva i kommentarerna sen om du har gjort det. Kul och se hur långt det går!!

Här är "reglerna":

Förnamn = mellannamn
Efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
Ålder = pappas ålder
Yrke = farfars yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxans färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Det här är jag:

Mitt namn är Rebecka Sellden och jag bor i Pettersberg, Västerås. Jag är 62 år gammal och arbetar som bonde. Mina intressen är bland andra att spela dataspel, speciellt World of Warcraft! och kolla på pokerprogram på tv. Jag har 3 barn men ska skaffa minst 2 till, när är en senare fråga dock, det är en fråga om pengar. Min hårfärg är brun och mina ögon är svarta. Jag lyssnar helst på black metal och vem representerar inte det bäst om inte min  favoritartist som är Sinnead O'connor.

=)

Din tur!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hihi, nu har jag också gjort! :)

2007-08-05 @ 23:00:48
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: dahl

Hahaha det blev ju.. intressant!

2007-08-06 @ 12:29:46
URL: http://dahldahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0