10:50:30

piip! =)

Nästan nyss hemkommen från vår dagliga promenad. =) Det är så skönt att komma ut tidigt på morgonen.. Idag ser det ut att bli fint väder, knappt ett enda moln redan! så nu väntar jag på att Sambon ska vakna så tänkte jag packa ihop hela min lilla familj och åka ut till mina föräldrar och slänga ut oss i deras trädgård. =)

Det sköna om Sambon följer med, förutom att vi gör något ihop, är att han inte gillar sol och Lilla Bus inte får vara i solen = de två får sitta i skuggan = jag får sola!! wohoo! Känner att jag måste ladda mina batterier innan hösten kommer.

Igår var jag och kollade upp lite mer grejer till namnfesten. Väninnan tycker att jag är för ambitiös, men jag vill ju att det ska vara fint! Tänker göra små blomgrupper, sätta en ros (avklippt nästan vid blomman) och kanske lite brudslöja eller annat fint i en bit oasis och ställa det i små muffinformar, eller såna där aluminumformar man har när man bakar. Såg det på en blomsteraffär, jättefint! Men det skulle kosta 40 spänn styck! En stor bit oasis som räcker till hur många såna som helst kostar 20:-. Rosorna kostar väl en 10:- st  såjag tänkte att så där enkelt, men fint, kan jag med göra men komma billigare undan!

Fick också veta att vi kan ta lägenheten från månadsskiften september/oktober, så jag ska smöra för vår fastighetsvärd idag och fråga om jag får lägga ut annons på blocket att vi vill bli av med den tills då, och inte tills okt/nov. (kan vi slippa dubbelhyra gör vi ju gärna det *ler*)

Nej, nu ska jag gå in och hoppa lite i sängen så han vaknar! sova bort hela dan så här! Nehej! Det går inte för sig! =) *skuttar iväg*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, det är verkligen toksvårt. Tjejnamn har vi massor på lager, men dom får ju förbli oanvända. ;) Eller.. svårast är det nog att få sambon att tycka likadant som mig. :D

2007-08-15 @ 18:38:42
URL: http://ozzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0