Ryck

Idag fick jag ryck och röjde hela köket. Bort med disk, bort med allt! Jaa.. och äntligen bort med adventsljusstaken och tomtarna i fönstret *skäms* Imorgon måste jag ta bort granen! *skäms ännu mer* Jag har åtminstone ställt in den i sovrummet så att inga gäster har sett att den fortfarande varit uppe (thank god för plastgran!) tänk att det ska vara så svårt att få tummen ur, ibland.

Sitter med dotra sovandes i knät för tillfället. Ont i ryggen blir det, men bara hon blir frisk så får hon sova var hon vill!

Jag är så sur på mig själv! Sambon hade två tavlor av HR GIGER, som jag inte varit så förtjust i. Till detta hör att vi har en vägg i vardagsrummet som dessa tavlor skulle passa på.. kom jag på när sambon redan borrat upp två hyllor som jag sa att vi skulle ha där istället. hmm.. *känna mig dum* sa det till honom att tavlorna skulle varit fina istället för hyllorna. Då tittade han bara på mig och väste mellan tänderna : men nu sitter hyllorna där. OCh så var det med det.  Nu vet jag inte vad vi ska göra av tavlorna. Känns trist att ta ner dem i källaren med. Nu står de på golvet under hyllorna. Ser väl ok ut tack vare att de är så stora. Men lite känns det som att det hörnet är ofärdigt.
Bara att spara nya pengar! Tänk att alla idéer man har måste stjälpas pga pengar..

Kommentarer
Postat av: Pethra

Aa, problemet är väl att jag inte heller har de bästa av vanor. Eller jo, när jag väl tar mig i kragen så
äter jag vällagad, bra mat. Men sen faller jag in i vräkamoffaätaihjälsig-träsket alltför ofta. Har väldiga problem med att äta jämnt och normalt, och har egentligen ingen bra relation till mat.. som så många andra använder jag den till heeelt fel saker. Men men. Så länge man är medveten om det, och gör sitt bästa för att ge sina barn en stabil grund att stå på, så är det ju väldigt positivt. Man får se det så. :)

2008-02-01 @ 10:17:16
URL: http://nanoliten.blogg.se
Postat av: Marie

Ja jävla pengar.. alltid ska det bero på dom.. Man har alltid för lite.. :/

2008-02-01 @ 15:41:39
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Okej, men det är ju grymt så! :)

2008-02-01 @ 16:16:48
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Haha aaaw :)

2008-02-01 @ 23:03:49
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0