Min egna chefskock

står just nu och domderar i den delen av köket. Det ska bli ugnsbakade potatisklyftor, (egengjorda), marinerad fläskfilé och tsatziki. Ibland är han inte dum att ha den där karln ;-) Själv sitter jag här och låtsas läsa recept.. hihi.

Mår fortfarande konstigt. Men hoppas det går över snart.. hatar att inte vara på topp!

Skulle ju bättra mig med bloggandet skrev jag ju sist, men jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt.

Nu måste jag tydligen hjälpa till här hemma med! Men jag måste bara säga : jag älskar vår diskmaskin! Äntligen har vi ett kök som inte alltid blir belamrat med disk så snart man gjort något!

Jaja, hjälpa till var det. Plocka ur diskmaskin, duka, tända lite ljus för att sedan avslutas med middag och så chips framför en film! Idag blir det National Treasures 2. Hoppas den är lika bra som ettan..

Kommentarer
Postat av: Marie

National treasure 2? Har inte den nyss kommit ut på bio? ;P

Diskmaskin rockar!

2008-01-25 @ 17:29:36
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Det var säkert Deepthroat din lilla porris :P

Alltså, det är väl mest stilen som gör det, det har du rätt i, eftersom jag älskar stilen.. skulle hon ha en annan stil skulle jag säkerligen inte vara lika impad.. :)

Okej, makeup store.. det får bli en annan gång då för det är i storstaden och det är nån slags marknad där så det är helstört att få parkering och så nuu.. får bli en loreal så länge för det har dom där.. Men ska kika på den i framtiden, tack för tipset.. :) Är ju sån perfekt hy jag vill ha så..

2008-01-26 @ 12:01:54
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sara

vi har dsikmaskin och ändå är köket full med disk :-/

2008-01-26 @ 19:44:13
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0