Konstigt..

Det är konstigt det här. När jag är ute och går med vagnen eller när jag går till affären, så kommer det upp massor av idéer i huvudet på mig. Så tänker jag "det här måste jag ta upp i min blogg!" Men när jag kommer hem är allt som bortblåst! Jag kan skriva hela inlägg i huvudet på vägen hem, komplett med fet och kursiv stil och allt, men det är totalt blankt när jag väl sätter mig här.. Är inte det konstigt? Kanske skulle börja köra minnesanteckningar i sån där mikrofongrej, som jag inte minns namnet på? :)

Smarta jag följde en blogg som hon skulle lösenskydda, skriver att jag vill ha lösenet, men glömmer bort att ge henne min mejl! DOH! och nu är den låst.. fasen. Jag som gillade den.. :(

Dagen har bjudit på frukost med en av mina bästa väninnor och hennes son. Mycket trevligt. Sen gick vi på "sovpromenad" på lunchen. Kom hem lagade mat, åt, lekte... ja. Sen har det inte hänt så mycket mer faktiskt. Vissa dagar bara flyger iväg utan att man hinner reflektera över att man har gjort något.

Lilla Al somnade för 30 min sen. Hon är ju totalt galen den där lilla tösen.. imorgon är det min sovmorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0