kameran

Så här ser i alla fall min kamera ut.. försöker fixa in bilderna till datorn nu bara :)

Kommentarer
Postat av: sara

Vilken söt liten sak :-)
Vem fick du den av?

2008-01-03 @ 12:52:18
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Marie

Fin kamera :) Jaa, jag skrev bara fina för jag tyckte det kändes så dumt att sitta och räkna upp allt jag fått.. :)

Men fick en primer (att ha under foundation), knästrumpor med rosetter som jag älskar, 2 par vantar, raggsockor, presentkort på en hudaffär där dom har id bare minerals som jag ska inhandla, ett rött hårband med vita prickar, osis dust it, duschcremer, guldarmband, singstar legends, isadoras mineralconcealer och borste och så har jag innestående saker som vi inte köpt än.
Har inte bestämt vad jag vill ha.. lutar åt guitar hero.. :)

Såå, vad fick du? :)

2008-01-03 @ 13:58:16
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Lina

jasså? :P Ninni älskar den .. stoppar bollarna i munnen, precis som man ska. Duktig flicka! :D

Hoppas allt är bra idag!

2008-01-03 @ 15:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0