Helgen

Tänkte åka till IKEA, men det var ingen av de som har bil som ville köra dit med mig pga vädret så jag slet ut sambo och barn i vintervinden och gick till Barnens hus och handlade där istället. De hade rea, men vi kom ändå bara hem med 2 böcker, ett bordsunderlägg med Nalle Phu och wallies med Nalle Phu och hans vänner.. jag minns tiden då man köpte kläder och annat kul för pengarna på rean... those were the days ;)

Sen sprang vi på ett par från familjeliv, där jag också "hänger" , som bjöd över oss på en Wii kväll ikväll! Kul att komma ut lite. Annars bjuder inte helgen på så mycket mer än att jag ska träna core imorgon med min väninna A. Vi är verkligen på G här! :) Kände faktiskt av förra passet i magen! så där skönt ont, om det finns något sådant hehe.

off I go!

Kommentarer
Postat av: Sara

Wii ska vara bra träning, lite roligt att det har blivit nya sättat att umgås bland vuxna dock :-D

2008-01-05 @ 17:47:36
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0