Överblivna kakor ftw!

Sitter här och äter överblivna kakor från igår. Smarrigt värre.. Singoalla kakor och ballerinakakor går väl aldrig ur tiden egentligen? Känns som om de funnits för alltid och de är exakt lika goda som när man var liten och åt dem :)

image101
ja, det kan man ju fråga sig .. höhö..

Sambon mekar med sina datorer och dotra sover. Då passar jag på.. att äta kakor och blogga that is. Skulle ju ha badat idag, men blev inte av. Och nu känns det inte som någon större anledning att försöka slappna av i ett bad, då det bara är jag som duger om (när) hon vaknar igen! Vi gick ut en sväng istället när gnälligheten var som störst. Stackars Al. Världens mest sociala unge och så har hon haft husarrest i en hel vecka. :(

Vi gick en lagom lång promenad o snöslasket. Al flirtade med varenda människa hon såg. Livade upp både henne och omgivningen att vi gick ut tror jag. :) Det var ganska skönt i luften, men inte ett dugg skönt att mina "nya" vinterskor läckte! Fasen vad sur jag blev då! Men vet inte om jag vågar gå tillbaka. Köpte dem i of innan vintern förra året, men en säsong ska de väl ändå klara. Och då är det verkligen sulan som har släppt. Var alldeles dyngsur om foten när vi kom hem :( Jefla skit!


image93

Kommentarer
Postat av: Marie

Gå tillbaka med dom! Lite längre ska dom allt hålla, har inte varit nåt direkt vinterväder heller.. Och har sulan släppt tycker jag det är mer tillverkningsfel än slitage..

2008-02-03 @ 20:07:59
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Jaa, man blir ju helt ledsen :/

2008-02-04 @ 19:32:07
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0