Nattskräck, illamående och ny frisyr

Ja, där har ni dagen sammanfattad. Vi börjar väl i början och slutar i slutet

Nattskräcken

Jo, det är exakt vad jag tror att Al har drabbats av nu de senaste dagarna. Varenda symtom stämmer in på hur hon har varit. Skitläskigt. Hade inte en tanke på att det kunde vara detta förrän syrran sa att det kunde vara något sådant. Tydligen har hennes 2 äldsta lidit av samma sak. Inte mycket att göra något åt, bara vänta ut. Ikväll har hon dock varit något lugnare, men sovit desto mer på dagen, så hoppas att det är slut på dessa fruktansvärda attacker!

Illamående

Nej, jag är fortfarande inte gravid. Anledningarna till att jag vet detta är av två anledningar:

1. Jag är inte jungfru Maria
2. som sagt. Jag är inte jungfru Maria ;)

Men däremot tror att jag fått magviruset i mig, bara det att jag har stålmage ;) Mår illa till och från, får svettningar och blir blek, men inget mer händer. Skönt på ett sätt för jag hatar att kräkas. Jag gör det bara inte. Oskönt på ett annat. Hatar även att må illa. :(

Ny frisyr

Innan jag fick reda på att jag faktiskt kunde vara magsjuk även om jag "bara" mår illa, så var jag faktiskt till frisören. I min enfald trodde jag nämligen att jag ätit för mycket kakor och för lite mat. Jaja. Mycket nöjd blev jag med frisyren i all fall.. Ser ut ungefär som jag gör på bilden här bredvid *peka* Igen. Men jag gillar att ha lugg. Ska gå till henne igen tror jag, för billiga var de med! Det gillar jag! :)

Sen köpte jag en intensivtonin från Wella. Color touch nr 6/77 Intensive chocolat. Bara namnet säger ju att det är något som kommer passa mig. Bara hoppas att det blir lika bra som det låter :)

------

Hoppas verkligen det här illamåendet går över! Ska ju på babyrytmik med Al på onsdag, och till stockholm på fredag och träffa Sara! Ska bli jättekul att få träffa henne den här gången hon är i Sverige! Missade ju förra gången, skulle vara så typiskt min otur att inte kunna åka den här gången heller!

Nu ska jag nog ta och sätta mig vid tvn och spela lite

image102
(alltså, han är så snygg! Nästan lika snygg som sambon! ;P )


Och du! Om du gillar min blogg, så glöm inte att

image93

Kommentarer
Postat av: Lina

kul att du blev nöjd med frillan. Det var såå längesen jag klippte mig. Men ska också boka in en tid snart.. lagom till våren :)

Hoppas nu lillfian får sova bättre snart.. Jobbigt när en själv inte heller får sin nattsömn ju.

Massa kramar till er

2008-02-05 @ 07:00:36
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Sara

Jag saknar att spela tv spel. men jag e så jävla kass att jag ändå ger upp på en gång. hehe
Har du färgat håret än då? jag vill oxå gå till frisören och klippa mig och kanske gå tillbaka till blont hår

2008-02-05 @ 10:46:10
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Marie

Kul med håret ja, skitsnyggt är det ju! Jag behöver verkligen klippa mig också..

Den där var lätt snyggare än sambon ju, vad smörar du efter nu? ;P

Nattskräck låter himla sucky.. stackars flicka..

2008-02-05 @ 21:12:01
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0