Mobillös

Jag har nu varit utan mobiltelefon i 2 dagar! Det värsta av allt är att det inte ens är självmant! It's gone! Buhu.. *gråta* och jag var så "smart" i lördags att jag satte den på "tyst" på kvällen, så även om batterierna inte tagit slut, hade jag inte kunnat ringa den ändå! Vet ni hur beroende jag är av min mobil?!

Patetiskt egentligen, för alla jag känner har ju mitt hemnummer, så vore det superdunder-viktigt skulle de ju kunna ringa hem, men tänk om! Tänk om någon vill mig någotsuperviktigt och bara minns mitt mobilnummer?! Eller om Orlando Bloom äntligen skulle få för sig att ringa mig och allt han hittar är mitt mobilnummer! ;) Oh nooo!

Jag tyckte faktiskt att jag hörde den pipa för sms imorse,
men jag vet inte var jag ska leta efter den heller. Tro mig, att jag  städade igår, var bara en ursäkt för mobilen med. Patetiskt det med..

Är Du med mobilberoende?!


image107

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är också! Jag är också! :D haha.. Teknikens under...

Har du hittat den ännu eller är den fortfarande på fri fot? :P

kram

2008-02-19 @ 14:15:09
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0