Kommentera i kommentarer?

En sak som jag funderat över när jag läst runt i olika bloggar är det här med att kommentera en kommentar i sina egna "kommentarer".

 Varför gör man det?

Läser folk verkligen kommentarerna på det viset? Jag menar, skriver jag en kommentar, går jag ju inte tillbaka till det inlägget jag kommenterat en stund senare, för att se om bloggskrivaren svarat mig? Vill man svara kan man väl skriva det i kommentarerna hos den som skrev? Hänger ni med? Eller, som jag sett andra göra med, klista in frågan eller kommentaren i ett inläg och kommentera där, om man nu tycker/tror att andra skulle dra nytta av att läsa vad man svarar..

Nej, jag förstår verkligen inte det där. Får mig att undra hur många kommentarer jag skrivit, som har svar där ute i "sajberrymden" som jag har missat! Det är ju inte heller alla blogar jag följer heller, utan surfar runt lite, trillar in på ett bananskal, läser, kommenterar om det är något att kommentera och drar sedan vidare ut i bloggskrivarnas värld.

Hur många bloggar följer du, då menar jag dagligen, och brukar du gå tillbaka till "kommentarerna" för att se om författaren svarat dig? Eller uppskattar du hellre att få läsa svaret i din egen blogg?


image107

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker nog att Mika är bättre.. :) Det som störde mig lite var nog att dom var just två, klädda likadant..

Nja, det tror jag inte vi gör, vi är för snälla.. :)

2008-02-17 @ 13:40:14
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Just ja, jag tycker det är bättre när man får kommentarerna i sin egen, för det är inte alltid jag hittar tillbaka till en blogg jag kommenterat i.. :)

2008-02-17 @ 13:40:48
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0