Ha den äran till mig!

Min gårdag var alldeles ruskigt trevlig!

Började med att väckas av sambon som kom in med frukost på säng bestående av macka med ost och skinka, te och en bakelse! Det har blivit lite av tradition, även om det är lite i tidigaste laget att äta såna sötsaker, (även för mig!) men så oerhört mysigt att se den stå där :)



Trodde ju att jag skulle veta vad jag skulle få av honom, fast samtidigt inte. Men när jag fick ett kuvert var jag nästan säker på att det skulle ligga ett presentkort på SPA däri. Ett presentkort var det, men inte för att gå på spa, utan för att tatuera mig!! Gissa om jag blev paff när det trillade ut ett visit kort från Blue Lotus Tattoo i mitt knä :) (för övrigt är det en av mina tatueringar på sida 3, andra från höger allra längst ner!) Tyckte det var en ashäftig present, speciellt som det är något jag vill göra, men som jag aldrig skulle ta mig råd att göra för tillfället..

På em kom mina föräldrar. De vågade sig hit trots att magsjukan härjat. Fick badskum, kroppspeeling, en tvål och en skrubbtvättlapp från bodyshop av dem. Så kom ett kuvert till.. "från oss alla tre" DÄR kom spa grejen! haha. Trodde faktiskt att jag inte skulle få det. "vintermys à 2 timmar" stod det bara. Senare fick jag veta att detta "vintermys" innehåller:

*Bubbla och basta med smått och gott
*en 40 min behandling: rygg/nackmassage, värmande aromainpackning, ansiktsrengöring med ansiktsmassage.
*Massagestol


Ska bli så skönt att bli lite bortskämd ett tag. Det allra bästa är att syrran fick samma sak av sin man i julklapp, så vi ska gå tillsammans och bara vara systrar och kvinnor ett tag och inte mammor! Underbart!

Sen kom då svågern och sambons mormor. Fick kuvert av sambons mormor och mamma (som inte kunde komma, tyvärr) jag gillar kuvert! haha! Av svågern fick jag en ask gelehjärtan. De tänkte jag njuta av när jag slänger mig i badet senare idag..

image99

Senare på kvällen började jag må illa och få feberont i kroppen. Blev jättenojjig att jag åkt på samma skit som Al, men idag hade det gått över. Antar att man inte kan leva på kakor och tårta en hel dag? =/


Tack alla för era grattishälsningar igår! Det gjorde mig glad!!


image93

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var bra presenter det! Blir nästan lite avis :-)

2008-02-03 @ 13:33:22
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Marie

Åh så massa fina saker du fick.. och vilken bakelse! :)

2008-02-03 @ 15:44:55
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0