Dreamin' my life away

Natten var relativt lugn faktiskt. Har börjat drömma igen! och som jag drömmer! Älskar att drömma, om det inte är mardrömmar då så klart. Och oftast kommer jag ihåg dem när jag vaknar. Varje morgon tänker jag : "det här måste jag dela med mig av i min blogg! så här kan man bara inte få till det! "Men så försvinner de nästan i samma sekund som jag kliver ur sängen.. Och tur är väl det. annars skulle jag bara leva i drömmarnas värld hela tiden! :)

När jag var liten lärde min mamma mig att styra mina egna drömmar. Dvs om jag drömmer något otäckt så kan jag styra dem så det inte blir lika otäckt, eller vaknar jag upp av en otäck dröm, men bara måste få veta hur den slutar, kan jag somna om och fortsätta drömma på samma dröm.

Kan du styra dina drömmar?



Varannan vecka nollställs mätarna så nya bloggar kan få chansen att krypa upp på listan. Så jag skulle bli jätteglad om du röstade på mig :)

image93


Kommentarer
Postat av: Sara

röstar :-)
styra och styra, men jag kan fortsätta drömma om samma dröm efter att jag vaknat

2008-02-05 @ 14:53:45
URL: http://aslundakrppinen.blogg.se
Postat av: Marie

Jag kan nog inte styra alls.. hur gör man? O.o Däremot drömmer jag väldigt ofta om dagliga
händelser fast med folk instoppade o så..

2008-02-05 @ 21:14:46
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0