Dränkt katt..

Precis så känner jag mig just nu. Kom just innanför dörren efter att ha varit och ätit lunch med en väninna hemma hos dem. Mycket trevligt och mycket gott! Precis som alltid alltså :) Al och hennes son lekte så perfekt och snällt med varandra på hans rum. Så äntligen kan man faktiskt sitta och prata lite och umgås lite när man ses. Det är ju egentligen det ultimata att träffas så här hemma hos varandra istället för på stan! 

Precis när vi gick utanför deras port blev det uppehållsväder, så jag skyndade mig hem, men halvvägs hemma öppnade sig himlen och det bara öste ner! Hade självklart inget paraply med mig, men som tur var så hade jag regnskyddet kvar på vagnen från igår så jag slapp krångla på det mitt i alltihop i alla fall.

image113






Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, älskar kattbilden!

2008-02-27 @ 15:34:39
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Anna

Aha!Kommenterar idag me! Vilket upplyft! Ja de va inge vidare å gå hem, fy tusan! Kände igen mig å ungarna i katten, jag me! Me de va ju trevligt innan! Tack för de!

2008-02-27 @ 16:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0