Ännu ett år

till handlingarna. Om 45 min är det min födelsedag! :) Och jag känner mig faktiskt lite pirrig det här året. Kan det bero på att det står en kartong från ett konditori här i stan i kylskåpet, som jag inte vet vad det innehåller? JA. Kan det bero på att sambon faktiskt har kollrat bort mig helt i vad han kan tänkas ha köpt till mig? JA!  :)

Har jag blivit något klokare på det här året då? , inte värst. Men jag har lärt känna nya människor och det är guld värt bara det! Jag har blivit mamma, vi har flyttat till en bättre och större lägenhet. Sen kan jag inte komma på något mer. Men det räcker gott åt mig..

Jag blev faktiskt väldigt glad idag, för jag fick höra att sambons bror G och sambons mormor skulle komma imorgon och fira mig. Det jag blev gladast över var att G vill komma hit utan "påtryckningar" från någon. Det måste ju betyda att han tycker att jag är ok. Och det gör mig så himla glad! Det betyder väldigt mycket för mig då jag vet att G betyder väldigt mycket för sambon..

Jaha.. annars då. Jo granen är nere nu. Tror jag är den enda som har en plastgran som barrar! (utan att barn river i den det vil säga) Vi är oxå de enda på denna planet som kan få plastblommor att se vissna ut! Då har man verkligen inte bra hand med växter va?

Nu ska jag göra ett sånt där gammalt knep jag gjorde när jag var liten. Gå och lägga mig tidigt (*kollar på klockan* okej, tidigt för att vara mig då ) för då kommer dagen man längtar efter fortare! :)

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haaaar den ääääran iiidaaaaaaaaaag... o sen kan jag inte mer... GRATTIS GRATTIS!

Hur får man plastblommor att se vissna ut? O.o

2008-02-02 @ 00:05:11
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sara

Grattis på födelsedagen!!!!!!

2008-02-02 @ 05:28:07
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Lina

GRATTIS!!! :D

Joda det går kalasbra med katterna och Ninni. Ninni är lite hårdhänt ibland, men katterna gör ingenting mot henne eller nåt. Helt underbara kisar! Och Ninni tycker det är SÅ kul. Flera ggr per dag står hon o skrattar högt åt kisarna, när dom busar. Mys!

Hoppas nu du får en underbar dag. Kram

2008-02-02 @ 08:21:34
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Pethra

Grattis grattis grattis! Hoppas du får en toppendag! :) Kram!

2008-02-02 @ 09:33:34
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0