Alvedon

är min bästa vän just nu.. fy sjutton vad sjuk jag blev! Fast jag hade tur som inte behövde ligga med hög feber flera dagar som sambon fick göra. Nu är jag pigg i huvudet, men trött och slut och slö i kroppen. Hostar som en galning med.. sån där brännande hosta ni vet. uscha.

Nej, som sagt, hade hög feber igår på kvällen, med feberfrossa och hela baletten, lade mig redan vid 20, sen svettades jag som en gris på andra halvan av natten. När jag kom upp frågade sambon vad jag gjort med håret, då hade det fått formen som om jag gått och lagt mig med nyduschat hår! oopss. Ingen röst har jag heller, så ni kan ju gissa ifall Al har tagit mig på allvar idag eller inte när hon varit på saker hon inte får!

Som när hon gjorde detta t ex:

image112


Detta var en ypperlig plats för att titta på barnprogram tyckte hon. Min älskade busunge!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ibland önskar man att dom små liven kunde sitta låååångt från tv:n eller att man hade en 12:tums tv och inte 42 :-D
Våran lilla envisas med att släpa från sin saco-puff precis nedanför tv:n!

2008-02-23 @ 07:51:32
URL: http://sarahochedwin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0