Framkallat kort och lite annat dravel..

Såg ett erbjudande på fujidirekt.se ! 100 bilder gratis och sedan resten för 0.95 kr/styck. Satte mig och laddade upp 214 bilder! Men när jag fick se vad det skulle kosta så hade de inte dragit av för 100 bilder ändå.. Väldigt mysko. Trots  att jag läste det finstilta minst 5 ggr, så fick jag orderbekräftelse fortfarande betalandes för alla kort.. Jaja. 239 kr för 214 kort inkl frakt känns okej ändå. Men NEJ! Jag vill inte betala för 100 av de korten när det var enkom det erbjudandet som gjorde att jag gick in på deras hemsida! *vässa klorna*

Måste ringa dem imorgon och fråga vad det är som händer egentligen. Appropå att ringa dem, så gjorde jag ju bort mig rejält! Ringde deras tekniska support då mitt lösenord till deras sida inte giltighetsförklarades, för att få bli medlem. Läste "lösenordet får ha minst 10 tecken" och jag räknade och räknade, skrev om och räknade. Men ja, mitt lösen skulle funka. Så när jag får prata med honom förstår han inte alls vad jag menar. Försöker igen för att få upp "varningsrutan" så står det "lösenordet får ha max 10 tecken"

jag: eh.. ja! nej men du? nästa gång jag ringer kan jag ju se till att ha läst ordentligt först
supporten: *asgarv* (fast inte nedlåtande utan bara så där härligt)
jag: förlåt att jag tog din tid..
supporten: *fortfarande skrattande*
jag: hej då
supporten: *skrattandes* hej då..

jag gjorde ju någon glad idag i alla fall! Men det bjuder jag på för han var så trevlig :D

Idag skulle vi ha en datafri kväll efter att Alicia hade somnat. Det gick inte så bra. Först satt jag och tragglade med korten, (men då var det ursäktat att sitta tycker jag!) sen hamnade sambon framför irc varje gång han gick in i köket för att göra olika ärenden! Så då tyckte jag att jag kunde öppna min dator med. Så sket ju den här kvällen sig.. med. Så trött på datorer egentligen. Inte bara för att han sitter, utan även för att  jag sitter alldeles för mycket! Skulle behöva ha en datafri vecka. Försökte övertyga honom om att då jag inte är kvar på fl längre (som tog väldigt mycket tid förut) så behöver inte han sitta vid irc. Men se det gick han inte på.. :)

Nu är det snart sovdags här hemma. Bara att inse att man inte kan vara nattuggla längre. Speciellt inte som Alicia har fått för sig att gå upp mellan 6:30 och 7:00 nu när hon sover hela natten. Idag somnade hon strax efter 18:30 och har hört av sig, men vi har inte behövt gå in. Dvs hon har somnat om inom någon minut igen. *håller tummarna*

A frågade om jag ville följa med på bodypump imorgon.. har inte tränat på evigheter nu! Känns. Jag känner mig svullen igen, men vet inte om det har med andra naturliga orsaker  att göra..

kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0