Glad

Just nu är jag på ruskigt bra humör, trots starten med kamp imorse och spöregn ute. Varför? Jo, först för att vi har sovit hela 3 timmar nu på förmiddagen jag och Al. Vi gick och lade oss när sambon gick till jobbet (hehe.. taskigt läge va ;) ) vid 8:30, sen gick vi inte upp förrän 11:30. Och båda var utvilade och på bra humör.

Nästan direkt när jag klivit upp ringer min svåger. "tja, är du vaken? Är på väg till ikea, var det något du ville ha med, sa syster din?" JAAA! Gav honom värsta listan, så snart, snart SNART får hennes rum ännu en gnutta mysfaktor. På listan hade vi även en bokhylla uppskriven, men den kändes lite onödig just nu då hon knappt har några böcker.. och så har vi en anledning att åka dit igen! :) Men bad honom i alla fall att köpa hem detta:

Smila Blomma lampa i ljusrosa
Barnslig djur gardin
2 st Barnslig rund matta i röd och rosa
3 st Trofast förvaringsboxar i färgerna rosa, röd och vit.

Hmm.. undrar vilka färger Al's rum går i!!?? :P  Väggarna är vita och så har jag satt upp wallies med nalle phu på :) Just ja! Bilder var det ju! Jag har ju faktiskt bilder i kameran.. kanske inte de bästa, men jag är inte den bästa fotografen heller! :)

Klicka på bilderna för större bilder :)

  och så en närbild på en av wallisarna  

och så här blev det sen

 

den här färgen hade väggarna innan vi målade hennes rum

 Klar förbättring va? :)

uppdaterar med bilder då "leveransen" varit *dansar glädjedans*


Kommentarer
Postat av: Sara

åh hjälp vilken färg det var innan O_O

2008-01-12 @ 12:39:39
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Marie

Färgen innan var väl sådär jaa.. tur att ni målade om annars kanske hon fått men för livet :)

Haha, ja, det lär ju varit succe då :D Jag är så glad att jag hittade något att matcha den där väskan med äntligen, liite svårmatchad annars och jag vägrar att bara ha väskan och så andra färger, ja du vet ju hur jag är.. :) Så det blev bra, med tanke på alla svarta kläder jag äger kanske det blir bra med en färgklick? :)

Ja jag är jätteglad att jag hittade så mycket.. trodde inte det.. :)

2008-01-12 @ 12:55:07
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Btw så är såna där wallies hur bra som helst! Såg såna med blommor och grejs förut på Ikea, blev lite sugen att köpa till mitt lila rum men jag har så mycket tavlor så det kändes lite för mycket.. men vem vet, kanske kan få mor att ha det i vårt rum med bruna väggar :D Obs! det var svarta blommor alltså, inte färgglada, så du inte tror jag är helknäpp :D

2008-01-12 @ 12:57:41
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: GirlGoesMom

Roligt med inredning!! :D Jaaa, tor du tackade ;) men det är najs med två gånger hehe!! Kunde du använda några av tipsen?

2008-01-12 @ 15:47:27
URL: http://girlgoesmom.blogg.se
Postat av: GirlGoesMom

Svar: Hihi men hellre en gång för mycket än en gång för lite? :D

2008-01-12 @ 16:22:33
URL: http://girlgoesmom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0