En väldigt trevlig dag

trots regn från morgon till.. ja det håller nog på än.

Våra vänner kom hit vid 12:30. Även hon var supertrevlig! Och lilla Viggo var ju bara såå söt! Och snäll och lugn! Hade helt glömt bort att de mest bara sover när de är så där små. Våran stora vilde sov bara en stund på fm sen sov hon inget mer, utan var full av energi hela kvällen! Bjöd på Gino, med jordgubbar, hallon och blåbär, det var okej, om än lite surt tyckte jag. Men hade inget socker hemma att ha på bären, men det gick bra ändå.

Pratade om allt mellan himmel och jord. Jag tycker om "enkla" människor. Alltså människor som är lättsamma och pratglada. Enkla att umgås med helt enkelt! Hoppas att det blir fler gånger!

På kvällen åt vi tacos hela högen, ja förutom barnen då, sen kollade vi på film. "30 days of night" och här kommer ett stort NO NO! Vad ni än gör, så se den inte! Det var fan den sämsta film jag sett på länge! Vi satt allihop och fattade inte nåt av historien eller någonting. Men det var ju mycket blod. Alltid något .. eller.. nej.

Nu är jag skittrött, när de hade gått så plockade jag undan och ställde in allt i diskmaskinen, it was a f*ing halleluja moment I tell you! Sen satte jag mig framför datorn när jag hör en duns i sovrumsgolvet och sen Al skrika. Då har hon för andra gången snurrat sig ur våran säng och rasat i backen! :(

Lyfte upp henne, hon skrek så klart, men så snart jag började gå runt med henne somnade hon om. Nu sover hon gott mot mitt bröst. Min lilla skitunge. Men vad rädd man blir innan man vet hur pass allvarligt de ramlat. :( Nu har jag jättedåligt samvete att jag inte gick och lade mig tidigare bredvid henne, men nu är det faktiskt dags för henne att sova i sin egen säng! Med start imorgon.. tror jag.. Tror det är jag som har och kommer ha störst separationsångest över det här.. :(

Nu ska jag höra vad sjukrådgivningen har att säga om det här med fallet från sängen, sen ska jag krypa till kojs, lukta på min lilla älsklings hår och känna hennes hand i min. <3 Vet inte om det finns något bättre sätt att somna på faktiskt!


Kram och god natt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppsan sa, jag råkade visst hamna här när vi kom hem ;)

Tack för en supertrevlig dag & kväll! Var jättekul att träffa er allihop, det får vi göra om snart igen! :D
Ledsen att vi uppehöll er så länge, när Alicia skulle sova och allt :/
Hoppas hon mår bra trots fallet från sängen!!

Kram på er :)

2008-02-26 @ 22:54:40
URL: http://missflodstrom.blogg.se
Postat av: Marie

aaaw, stackare! :/ Vad orolig du måste ha blivit! Tur hon klarade sig bra! Egna sängen är nog inget fel :) Känns säkert konstigt för dig i början men tänk på att hon inte försvinner.. :) Låter som ni haft en trevlig dag! :)

2008-02-26 @ 23:32:52
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Ja typ :D

2008-02-27 @ 10:38:49
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Emma

Hej!
Det är kanske inte en kommentar man vill få och jag ursäktar :/, men jag undrar ifall du har Girlgoesmom email eller så, jag har följt hennes blogg jätte länge och så var jag haft internet avstängt och så nu när jag fick tillbaka det så hade hon låst sin blogg och jag har ingen mail till henne eller hur jag ska få tag på henne.
Vet att ni brukar läsa varrandras bloggar. Skulle verkligen uppskatta hjälp jätte mycket!
Kram!

2008-02-27 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0