Jahopp..

Vad ska jag hitta på nu då?

Var och fikade med en killkompis på dagen, jag och Alicia. Så då skulle hon INTE sova på eftermiddagen. I och för sig så sov hon 1 h och 20 min på förmiddagen så hon var väl inte så trött men ändå.

Detta resulterade i att jag höll henne vaken på eftermiddagen, för jag vill inte att hon sover efterkl 15, då somnar hon aldrig! Och så blev hon sur och tvär redan vid 17. Så 17:30 fick hon gröt och vi gjorde nattningsritualen. kl 18 lade jag henne i sängen. 18:05 gick jag in och sa god natt igen. 18:12 sov hon!

Så.. vad ska jag göra nu då? Sambon jobbar till 21 så jag har lägenheten för mig själv nu. Undrar hur länge jag kommer gå och vara orolig för att hon ska vakna flera gånger på kvällen, och jag inser att jag faktiskt från och med nu har kvällarna att ta hand om mig själv på?

Kommentarer
Postat av: Malin

Allt är relativt ja.. :) Men en klocka jag hittat tidigare och ville ha i morgongåva kostade 2000kr, så nu spar jag ju pengar. :D

2008-03-04 @ 20:17:36
URL: http://johansson050709.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0