Jag har sett Jesus..

och han hade röd toppluva?! =/ Vet inte vad det handlade om, men det stod en tjomme i vitt nattlinne och röd toppluva och matchade detta med ett träkors och ett stort plakat vid korsningen hemma hos oss idag. orkade inte gå fram och se efter vad det handlade om, det blåste för kallt.. men lite fick jag dra på smilbanden idag iallafall! :)

Har varit hos svärfar ett par dagar och hos svärmor på påskmiddag, därav det dåliga uppdaterandet. Imorgon är det hem till mina föräldrar som gäller och vi kommer sannorlikt sova över där, så vi inte rubbar sovrutinerna alltför mycket för tösen när hon nu följer dem så väl.. Så jag kommer inte uppdatera något förrän på söndag.. tror jag..





Mina tankar går till familjen i Arboga som råkade ut för det här fruktansvärda och ofattbara dådet för några dagar sen..

image132

Kommentarer
Postat av: Marie

Copycat! Fanns en massa andra söta också.. :)

2008-03-21 @ 18:34:36
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Laijnen

Kikar in för att önska dig en riktigt
GLAD PÅSK

och så tänker vi på dem i Arboga...hualigen vad hemskt.

Kram

2008-03-21 @ 23:12:14
URL: http://laijnen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0