Fredagkväll och allt :)

Sitter här mätt och belåten efter att ha kalasat på en pizza så här på fredagkvällen och lyssnar på radio.  Då är låten jag rekommenderade er "curly sue" med Takida BUBBLARE på rix fm's topp 20 lista!! Jag säger då det. Lite sent kanske? Tycker nästan den är uttjatad. :) För att skryta lite så har jag nog alltid haft lite öra för sånt där. I alla fall förut när man var ute i svängen. Då kunde jag lyssna på en skiva och säga "det här blir nästa singel" och så blev det den!

Jaja. Al somnade redan 17:30. Hon skulle inte sova på dagen då hennes mormor var här. Vilket var supermysigt förresten! (Hon fick jättefina kläder i present, men de får ni se någon annan dag, då de ligger i Alicias sovrum och jag tänker INTE gå in där nu! :) ) Dessutom sorterade jag ut lite skor och kläder som mamma tog med sig hem. Hon somnade på 5 minuter, men vaknade igen när sambon gick ut för att hämta pizzan, sen dess har hon hållt på att vakna och somna med jämna mellanrum. Jobbigt. Men tror hon är så övertrött för sig själv, att hon inte kan komma till ro. Min lilla skrutta..

Appropå att sortera ut så har jag idag slängt 10 st nagellack, bara för att få köpa mig ETT nytt! ;) Sambon tycker att jag har för mycket av nagellack och skor (KAN man någonsin få för mycket undrar ju jag då, men ja tydligen) så därav min lilla vårstädning i skåpen :) Gjorde mig dessutom av med fem par skor, som jag inte kan ha längre, eller som var trasiga. Mina älskade, älskade svarta boots fick åka med till sopen, bara för att sambons sabla älskade katt tuggade på dem i början av vårat förhållande. *snyft* Men 5 par skor, blev ett par nya. (förstår inte riktigt hans matematik där men ja ja..) Så nu ska jag leta skor imorgon när våra vänner kommer hit för en heldag med shopping, mat och melodifestival! moahahaha!! :)

Köpte ju lite kläder förresten igår.

Till sambon hittade vi 2 par jeans för 700 spänn på Jack and Jones.. (snacka om fynd!) på samma ställe hittade vi den här tröjan också. Älskar den butiken. De har inte bara trevlig personal utan skitsnygga kläder också! ;)

image117

Och jag har en jävligt snygg karl! *mums*

Själv hittade jag en tröja på Gina Tricot, Lena Oversized sweater heter den. Samt ett svart, långt "brottarlinne". På Lindex köpte jag ett par svarta tights, men de var för korta i benen (!)  så jag kunde inte ha dem. :( Så här blev tröjan i alla fall.

image118

Inte riktigt lika bra på att modella som karln min. Men han är nöjd i alla fall ;) (nagellacket jag har är förövrigt från Make up store och heter Hazard.. me like! Förövrigt ett av de nagellack jag INTE kastade idag) :)


Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva om, blev rätt långt det här i alla fall. Så enjoy! och glöm inte att kommentera.. Blev så himla glad idag när så många kommenterat mitt förra inlägg om nick! Och vad roligt det var att läsa allas orsaker!

Kram!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Snyggt snyggt! Börjar bli ordning på karln din också :)

2008-03-07 @ 19:25:51
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Angelica

Ja, jag hittade din blogg via fridas blogg=)

2008-03-07 @ 19:58:04
URL: http://InteVetJag1989.blogg.se
Postat av: Frida

Vilken snygg tröja!! Färgen var hur fin som helst och den sitter ju jättebra på dig också :)
Kollade på bilderna innan jag läste inlägget och tänkte att jag måste fråga dig vad det är för snyggt nagellack du har, men det stod ju under bilden ;)

Kram!

2008-03-07 @ 20:19:31
URL: http://missflodstrom.blogg.se
Postat av: WhiteTrashBitchen

Hej hihi, fattade inte riktigt vad du menade med kommentaren? Hur gammal man e? När man blir osams över en skit grej menar du? Hihi lite fjortisnivå enligt mitt tycke det va därför jag bara VA TVUNGEN att skriva ut det ha ha ha... varför har du blivit attackerad?

2008-03-07 @ 20:35:55
URL: http://www.whitetrashbitchen.blogg.se
Postat av: Sarah

Skitsnygg tröja!! Såg den på reklam på tv:n men det såg inge snygg ut på tjejen men på dig var den ju supersnygg! Ska spana in den imorrn på Gina :-)

2008-03-07 @ 22:13:10
URL: http://sarahochedwin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0