Ett litet bakslag

Hade ett litet bakslag här vid 19:30 då tösabiten vaknade till igen. Men nu sover hon igen. Var inte alls beredd på det där så jag panikade nog ett tag. Men hon fick ligga kvar och jag lät trygg på rösten (tyckte jag i alla fall) när jag sa att vi skulle ses imorgon igen och att hon skulle sova nu. Funkade i alla fall. Hoppas på att hon sover en längre stund den här gången nu.

Tror det har med att göra att jag skrev att jag skulle ta mig en kopp av den magiska drycken som börjar på T. ;) Hon har som jag skrivit tidigare en radar på den drycken.

Tänk, jag hade kunnat gjort så mycket ändå under den timme hon sov. Men vad gjorde jag. Jo, satt vid datorn och oroade mig för att hon skulle vakna till..

Imorgon är det babyrytmik som gäller. Då får vi träffa A och F igen. F och Alicia är trolovade.. ;)  Vi brukar alltid prata om hur larviga alla föräldrar är som säger typ att deras barn är kära osv osv så började det som ett skämt att Al och F skulle gifta sig, men så har det liksom blivit mer standard att säga det, än bara som skämt. (fast vi skämtar ju fortfarande.. äh! ni fattar!)
Var ett tag sen vi var på rytmiken, men Al älskade det, den gången vi var där. Så hoppas att inget annat dyker upp imorgon då. som att hon sover eller nåt. :) Skulle vara så typiskt oss!

Känner mig så himla sugen på fikabröd! Ibland får jag bara så galna idéer! Ska baka på torsdag eller fredag dock, då vi får besök på lördag. (kanske? Verkar vara lite jobbiga nätter där just nu så vi får väl hålla det öppet antar jag) Kan vara kul att fylla frysen med.

Nej, nu ska jag rota i skåpen efter nåt att tugga på. :)

BBL som man skriver.. *försöker se häftig ut*

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi kommer!! :D
Viggo sover bättre på nätterna nu, så jag ska inte klaga på honom. Det är mig det är fel på ; när han sover om dagarna är jag oftast nere på stan och fikar någon eller så hittar något annat att göra hemma... När ska man lära sig att sova när ens bebis gör det? *skakar på huvudet*

Kul att höra att det tycks gå bra för Alicia att sova i egen säng! :) Och vad skönt att ni fick prata med en snäll BVC-"tant" :)

2008-03-04 @ 21:23:08
URL: http://missflodstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0