Vissa mornar

skulle det vara skönt om man bara kunde dra ett streck över och bara glömma.. jag tror att jag skulle göra det med denna dag om detta var möjligt.

Vi var ju och spelade Wii med några vänner igår, vilket var väldigt trevligt förresten, tackar tackar, men det blev himla sent för oss alla 3. Alicia somnade inte förrän klockan var halv 1. hon var totalt speedad. Det var inte vi kan jag ju säga. I alla fall, ner i säng och så sov vi. Observera.. när jag skriver att vi sover, så är det inte sammanhållen sömn, utan vi sover av och till. Klockan 9 i morse tyckte Al att det var en bra tid att vakna helt och börja en ny dag. Okej, det var sent och en liten sovmorgon, men då hon vant oss vid att få sova till 10 - 10:30 så kändes det lite väl tidigt.

Då klämmer sambon ur sig att "han inte kunnat sova" så han ville att jag skulle ta henne idag med. Detta efter att jag låtit honom sova längre nästan en hel vecka, och att jag verkligen sa att han fick ta henne som idag. Men nej. HAN hade inte fått sova nåt, stackarn, så han var så trött. KYSS MIG! Då har jag sparkat på honom för att han snarkat under natten! *morr*

går upp. Al är den gnälligaste, tröttaste unge på denna jord. Men vägrar sova. Jag vet inte vad det är för fel! Hon sover i kvartar! 2 kvartar om dagen. Jag hinner ingenting och hon orkar ingenting.  Så strax innan 12 kommer sambon upp, tar med sig Al ut i vagnen och går och tar en fika på stan med sina vänner. Så nu sitter jag här faktiskt helt ensam och bara njuter av lugnet. Sen när jag tittar ut genom fönstret och ser att det är snöstorm ute nu, blir jag genast orolig för lillstumpan.

(smällde i mig en tallrik nudlar och lite mörk choklad med nötter med, så humöret börjar komma tillbaka.. *sätta in 100 kr på syrrans konto* fan oxå) Tror faktiskt jag ska ta mig ett bad nu..

Kommentarer
Postat av: Marie

Gör det det? Åh vad bra! Jag har sett fram emot träningen.. Gäller det all träning? typ Step up, styrketräning, aerobics, core osv? :)

2008-01-06 @ 17:12:54
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Kanon med böter förresten! Får en ju att mindre gärna äta sånt man ska undvika..

2008-01-06 @ 17:13:25
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Okej, ja hon skulle göra det tror jag :) Vi får se hur det blir, jag skulle bli himla glad om vi kom iväg för träning skadar inte direkt, annars får vi hitta på något annat sätt att röra oss på, stavgång eller nåt är ju kanon :)

2008-01-06 @ 17:59:45
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0