Tränat

och mitt dåliga humör är som bortblåst.

Tog ett låångt bad på eftermiddagen, medan sambo och barn fortfarande var iväg. Lagom till de kom hem kilade jag ner och tog ett träningspass med A. Skönt, men kanske inte det bästa och hårdaste pass jag varit på. Men känns bra att man klarar dem ;)

Sen när jag kom hem möttes jag av en skrattande tös, som blev så glad att se mig! Vilket kändes underbart. Man måste få sakna varandra ibland, så uppskattar man varandra mer när man ses. Nu gör jag den där müslin, och sambon och al sitter i soffan och kvällsmyser lite. Snart ska jag göra dem sällskap, mina älsklingar.

Ha en skön kväll, rapporterar imorgon om det gick att äta eller inte! :)

Kommentarer
Postat av: Susanna

ååh va duktig du e. har oxå börjat lite. ^^

2008-01-06 @ 20:48:52
URL: http://susannat.blogg.se
Postat av: Lina

aaa jätteskönt verkligen! :)

Åh va mys med både träning och en gald tös som möter en.. finns det nåt bättre? *myyyys*

Hoppas ni haft en underbar helg! kramar

2008-01-06 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0