Subway

Nu har jag lyxat till det ordentligt och köpte en baguette från Subway med tonfisk på. Mmm.. säger jag bara :) Har varit ute och gått med vagnen sen kl 15, men inte sjutton somnade Al för det. Fast hon var på väg ett par gånger, men det GÅR bara inte. Nu har jag en tjurig unge här hemma som gnäller så fort inget går som hon vill.. Men det får hon ju för det mesta. Hon är ett väldigt bortskämt barn.. men jag orkar bara inte ta kampen med henne. Det får väl bli en hel veckas projekt att ta ur henne allt hon lärt sig att hon "får" göra nu.. sen.. låt mig bara få sova först!

Detsamma gäller dieten tror jag.. jag äter på kvällarna för att orka med henne. Min kropp kräver energi. Och jag känner av ett lågt blodsocker direkt! och det sätter sig såklart på humöret. Så för att inte bli ett riktigt mamma-monster, mer än kanske 1 gång per dag, så bara moffar jag i mig socker (ivanliga fall.. nu har jag ju varit ett par dagar utan), men de dagar hon vaknar och är tjurig.. då känner jag direkt hur kroppen skriker efter socker..

Nu ska vi leka sista halvtimmen på hennes rum.. hon är såå trött nu, men hon får inte sova än! Sen har jag bunkrat upp med både choklad och chips och cola här hemma.. Är det fredag så här det :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan nu blev ju jag oxå sugen

2008-01-11 @ 18:41:12
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0