Promenad

åh, idag gick jag upp först av alla. Det var så underbart! Jag hann sminka mig och äta frukost i lugn och ro, tills jag hörde Al ropa på mig från sovrummet. Snabbt som attan innan hon had hunnit fatta vad som hände, hade jag klätt på henne både kläder och ytterkläder och satt henne i vagnen, så gick vi ut på en morgonpromenad med en väninna och hennes barn. Jätteskönt väder!

Vi kom till ett köpcentra där vi satte oss och tog en fika och bara snackade om allt mellan himmel och jord. Hon är så underbar! Allt går att prata om med henne och då har vi bara känt varandra i ett halvår, men känns ändå så nära som om vi känt varandra hur länge som helst! När barnen började gnälla packade vi ihop oss och gick hem igen. Så allt som allt gick vi nog nära på en mil! *imponerad* Så ikväll är det step på friskis som gäller. Ska bli riktigt skönt! :)

Skulle vilja lägga upp bilder på Al, men efter allt jävla skit och diskussioner runt omkring om man får skylla sig själv eller inte, om någon snor bilderna man lagt upp, så är jag inte alls på humör att göra detta längre..

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt att vara ute och gå så mkt.
Riktigt avis på all träning du får, vill oxå börja träna, men har ingenstans att göra av Miro

2008-01-11 @ 12:58:30
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0