Pengar och gröt

Alltså.. GI i all ära. Men havregrynsgröt utan mjölk är ingen höjdare =/ Frukosten idag består av gröt, med torkade aprikoser och psylliumfrön. Ett stort glas vatten, en kopp te och en näve nötter att avsluta det hela med. Längtar så enormt efter den 20:e så vi kan åka och fylla på skåpen här hemma! Det ekar tomt.. Helt förskräckligt! :(

Funderar på att köpa lite nya kläder till Al. Vet inte om jag skrivit det förut, men rensade ur alla kläder som är för små för henne nu och det blev nästan inget kvar! Kör en maskin nu, så ska jag rensa ur den med, så måste hon verkligen få nya kläder! hon har nästan bara baskläder. Tråkigt värre..

Idag är vi ensamma hemma hela dagen och kvällen. Tråkigt det med. Men det är just därför jag ska spendera pengar.. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

jag var förutseende och önskade mkt kläder till miro i julklapp.
Jag älskar havregrynsgröt!! med eller utan mjölk :-D

2008-01-09 @ 11:20:19
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0