Vårsol

Vårsolen börjar titta fram och genast blir jag fylld av lustkänslor! Idag röjde jag undan i lägenheten och tvättade några maskiner tvätt. Möblerade om i fönstrena i vardagsrummet med, blev riktigt fint. Tänk att så lite kan göra så mycket :) Skulle behöva dammsuga och tvätta golven med, men med en sambo som är däckad i influensan, och en dotra som blir panikslagen bara man tar fram dammsugaren, så blev inte det gjort.. idag :) Förstår inte varför hon beter sig så mot vår dammsugare, hos svärfar var hon t om framme och kände på den fast den var igång. Vet inte om våran låter värre eller något i hennes små öron. I mina/våra öron låter ju en dammsugare som en dammsugare..

Det värsta med vårsolen är att det avslöjar så mycket! Var man missat att damma t e x erhm.. och ens typ genomskinliga hud! Skulle vilja använda mig av brun utan sol, har Doves ståendes i badrumshyllan, men jag kommer mig aldrig för att använda den.. Dels glömmer jag den när jag duschat, dels är jag rädd för fläckigt resultat.


Är det någon som har något tips på en relativt billig men riktigt bra brun utan sol att ha i ansiktet? Som man kan ha under makeup?


Ikväll blir det Americas Next Top Model. Ja, jag erkänner. Jag gillar det. Kommer alltid att göra.. intriger och snygga make ups. Kan det bli bättre?

hmm.. sen har jag inget mer att skriva för tillfället. All luft har gått ur mig och jag känner bara för att halvdö i soffan lite.. försöker zappa, men finns ju verkligen ingenting att titta på.. får se om jag smiter till affären och köper något gott att snaska på och om sambon orkar se film med mig ikväll.. Vore najs..

image107

Är det någon mer än mig som stör sig på att man inte bara kan få ett enda stycke centrerat, utan att resten av all text åker med då? Blir ju alldeles konstigt när man skriver ju.. :(

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad jag är glad att du bloggar! När jag sitter med Viggo i famnen är det omöjligt att göra särskilt mycket annat än att klicka & scrolla, så då brukar jag sitta och läsa din blogg :)

2008-02-17 @ 17:13:42
URL: http://missflodstrom.blogg.se
Postat av: Sara

du kan ju skriva texten vänsterställt och sedan markerar du det stycke som du vill ha centrerat och centrerar just det stycket eller raden :-)

2008-02-17 @ 18:11:14
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Marie

Ah, ska du också se reprisen av top model 9 alltså :)

Duktig du är som grejat hemma, jag städade ju för ett tag sen och det är så skönt när man får lite mer ordning o så.. även om det är himla trist att utföra.. :)

Jag har Doves brun utan sol för ansiktet, den gör att man blir brun steg för steg.. och används som en vanlig ansiktskräm har jag för mig.. den var inte särskilt dyr.. kanske kan va nåt? Annars har ju apoteket nån med, har kikat på den innan.. dock vet jag inte om man kan ha den under smink, borde man ju kunna ha.. :)

2008-02-17 @ 18:53:06
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0