Ännu en dag..

igår somnade Lilla Bus 18:30! sen sov hon med små avbrott. Hon sover så himla oroligt, vet inte vad som är fel I alla fall, sambon och jag kunde ha "vuxentid" och det var välbehövligt. Skönt att bara kura ihop i soffan och kramas lite.

Sen på natten så vaknade hon helt och låg helt plötsligt och "pratade" och tyckte väl att det var dags att gå upp. Då orkade jag inte mer då hon vaknat varje timme, utan lade helt sonika ner henne i hennes säng (hon sparkas ju med .. och hårt!) så fick hon ligga där och prata för sig själv, jag somnade.. och tydligen hon med, för jag vaknade ca 2 timmar senare och då sov hon så skönt. Sen kom hon upp för  att äta ordentligt, inte bara snutta, sen somnade hon igen, men inte förrän hon bökat upp sig i sängen så hon hade fötterna mot min hals och huvudet mot sambons hals .. mindre skönt om man säger så. så låg hon och sparkade, sambon snarkade och utanför var det hemgång från puben tror jag .Eller nåt. småglin på moppe som åkte fram och tillbaka, fram och tillbaka.. och tränade på att gasa tror jag.. suck..

Fick sovmorgon i morse dock då sambon tog dotra. Sen fick jag t om duscha i fred då han tog med henne till affären och köpte nybakade baguetter till mig Vi behövde nog den där kvällen igår. Nu har vi sagt att det är datafritt varje fredag! Då är det myskväll för oss..

appropå Top Model! Skandal!! HUR kunde Jaslene vinna?! Nej, av de tre som var kvar tyckte jag nog Renee skulle vinna, klart hon såg gammal ut, de hade ju klippt tantfrilla på henne! SKANDAL!!

Är detta vad vi vill att våra ungdomar ska titta på och ha som förebilder?! Alltså, kolla in midjan! TYRA BANKS; HAR DU SJALEN RUNT HUVUDET FÖR ATT HÅLLA KVAR DINA SISTA HJÄRNCELLER ELLER HAR DE RYMT ALLIHOP?! vad hände med att hon ville få fram "mulliga" modeller? *morrar*

Kommentarer
Postat av: Marie

Oh my lord vad smal Jaslene såg ut på den bilden, IIIK. Hemskt ju.
Dataförbud fredagar låter som en kanonbra idé :)

2007-09-15 @ 17:06:18
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0