shoppade lite..

Köpte mig faktiskt en ny ögonskugga idag! en Isadora gleaming eye shadow wet & dry (*andas*  phu, vad långa namn allt med hudvård måste ha! ) färgen vanilla. finns inte på hemsidan, men den är jättefin. Perfekt vardagsskugga så man får lite pigga ögon. vilket behövs! tro mig! Sen smet vi in på Gina Tricot och där provade jag en cardigan i puderrosa strl L !! JAG kunde ha large på Gina! det har väl aldrig hänt. Men en cardigan är ju en cardigan, så på andra tröjor går det nog inte..

Lilla Bus sov en halvtimme på förmiddagen, men sen var hon vaken från 11:30 till 17. då sov hon en kort stund, kom upp, var världens tröttaste och tjurigaste unge, så jag gick och lade henne igen. och hon somnade om och sover nu som en stock! men bara för att jag skriver det så vaknar hon väl.. brukar bli så =) hehe..

konstigt, men idag känns allting så mycket ljusare. Tror jag fick ur mig precis vad det var som har gnagit hål i mig den sista tiden, igår, och jag hoppas han lyssnade och tog åt sig.. Kändes som det i alla fall. =) Eller så är jag bara en obotlig shoppaholic. det finns inget som inte lite onödigt slösande inte kan lösa.. i alla fall för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Marie

Shopping löser allt, förutom dålig ekonomi såklart. Haha.

Roligt med lite nya saker :)

2007-10-17 @ 18:32:17
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sara

Håller med, det är alltid roligt med lite nytt :-)

2007-10-17 @ 18:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0