småbarnsmor? HJÄLP!!

Jag är nu officiellt en småbarnsmamma (borde ju blivit det redan när jag krystade fram detta lilla liv för snart 8 månader sen, som nu äter smörgåsrån här bredvid mig, men nu är det ett faktum. ) Var och handlade igår och gick ifrån affären stolt för att jag köpt så billiga blöjor! Detta köpte jag:

 1pack libero up and go
1pack libero comfort fit
1 pollypåse
1 påse lakritssnören
1 päronsoda
5 barnmatsburkar
2 drickfärdiga majsvällingar

Betalade 247 kr. Sen blev jag helt glad när jag såg designen på comfort fit-blöjan! Jag måste ut bland folk!! NU!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha :) Blöjor, barnmat och en massa bullshit ;) (dvs godiset och läsken);P

Ut och träffa folk med dig :)

Fixa mmsinställningarna? är ju lätt att gå in på hemsidan och skicka efter inställningarna bara :) Sen kan jag hjälpa dig, bara det är
innan 22 för efter det sover jag garanterat nu, haha. (pensionärsvarning)

2007-11-21 @ 18:35:23
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sara

HAHA

2007-11-23 @ 07:28:24
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0