phu..

För 20 minuter sen somnade Alicia. Och då efter att jag "tvångshållit" henne ner i sängen när hon ammade. Hon var så uppe i varv!

Ett par kompisar kom hit på kvällen, vi åt hemmagjort pizza och tittade på film, Resident Evil 3. (Milla, I love you! Du är bara för cool!)  blev inte så mycket film tittande dock för Alicia höll låda hela tiden, så det var ju inte konstigt att hon inte kunde somna sen..

Men nu börjar jag bli trött på de här idéerna hon har att vakna vid 20 och vara vaken efter det till kl 23. Vet bara inte hur jag ska få henne att somna om där vid 20, hon är ju piggast i stan..

Nu ska jag gå och lägga mig i alla fall. Imorgon ska jag nog göra scones! :)

God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0