Socker..

gör mig aggressiv! Dvs om jag inte äter riktig mat på en hel dag. *ser skyldig ut*  Lägg därpå till:
1: en  fruktansvärd envishet (jag har bara inte fel!)
2: en Sambo som får ett sånt där otäckt "vad-var-det-jag-sa-flin" de gånger han har rätt (vilket aldrig händer, se punkt nr 1) =)
Ville göra varma mackor, men Sambon hade missat att ställa in skinkan jag handlat tidigare idag, och jag blev skitarg! Ville ju inte ha den skinkan då jag fått för mig att rötmånaden börjat nu, men det visade sig att den är i juli, så det var ingen fara (tack mamma!). Då kommer min käära Sambo med jordens äckligaste besserwisser-flin och verkligen kör upp i ansiktet på mig typ oj då, det var visst inte rötmånad nu. Då höll jag på att bita huvudet av honom!

Note to myself: Våfflor med sylt o grädde och sen godis på det är inte så bra att försöka stå sig på en hel dag.. =(

Nu tog jag fram min söta toast-kossa och gjorde mig några toast, mycket välbehövligt och mycket gott..

För övrigt har det varit en hemskt tråkig dag! Jäkla regn, heela dagen dessutom! Så jag har sett Van Helsing (typ ett hundra miljonte gången), Snygg naken (love it!!) Jamie's kock och nu Yipie-kay-ei MF. Åh jag älskar dem!! Störtsköna grabbar!


Ja.. och så älskar jag min Sambo oxå så klart! *blinkar åt honom där han sitter bredvid och tjuvläser vad jag skriver*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0