Shoppat hela natten lång..

09:41

Inatt satt jag med skosoet och shoppade kläder, hon har så bra smak! Kom inte i säng förrän närmare 02 :) Men idag vete 17 om beställningen gick igenom, kan inte hitta den alls :( Sen är ju Velig mitt mellannamn så det som var såå bra igår, är jag orolig över idag. Jag är knäpp, jag vet. Det är oxå ett mellannamn till mig..


Det här köpte jag i alla fall, kommentera gärna :)

(<--denna fast i svart dock)


Ja, och så var jag ju tvungen att avsluta med nåt riktigt roligt! (Jag erkänner:kläder har aldrig varit mitt stora intresse, inte till mig själv i alla fall. Gillar mer accessoarer; smycken, smink, väskor och skor! Ja. och tatueringar så klart!)



Fick sova lite längre idag, sambon tog Lilla Bus när han kom hem. Så skönt!

Nu blir det gröt! Återkommer senare..

13:43

hmm.. att titta  på skor och äta choklad samtidigt var bara det ultimata! haha...  Men jag kan bara inte förstå hur man kan gå i såna här skor! 0.o Men.. man kanske inte ska gå så mycket i sådana .. *blink blink hint hint*


Bärselet är fortfarande min bästa vän förresten :)


18:30
 
Sa jag förresten att bärselet är min bästa vän? Hon slocknar direkt när man bär henne i det..


20:44

Firat nationaldagen med en promenad och tonfisksallad..
 hade ingen svensk flagga att sätta i bara =)

Nu njuter jag av kall coca-cola och family guy! <3
Säga vad man vill om Desperate housewifes och Greys anatomi, INGET slår Family Guy. Jag bara älskar Stewie.. "why dont you go play in the other room,Stewie"
"why dont you burn in hell?!" LOL *torkar tårarna* jaa.. det var kul när man såg det. hrm..

23:20

Vad jag älskar mitt lilla troll! Trots att hon nu har låtit mig och sambon springa skyttetrafik mellan vardagsrum och sovrum, så är hon bara för underbar! Hon är min stora lycka! Hennes leenden är obetalbara.. Nu har hon dock bestämt sig för att hon sovit klart för ikväll tror jag. Så nu får hon göra oss sällskap i soffan en stund... strider mot vad varenda expert säger, men vad ska man göra då, då hon är skitglad o bara ligger o jollrar och inte ens lite nattamat kan söva henne. Jag skulle vilja säga till alla experter där ute som säger att man "måste" amma, barnen "måste" sova i egen säng.. "Why dont you burn in hell?!" :)

Go'natt!


Kommentarer
Postat av: Marie

Det där gjorde vi bra gumman :) Ska bli så spännande när paketet kommer hem till dig sen! :)
Tur jag inte är lika velig då, iaf inte när det gäller andra :D
Det kommer bli kanon det där ska du se!

2007-06-06 @ 11:14:54
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Jag gillar också family guy! Den ungen är så grym! :)
Men jag älskar grey's får jag lov att säga.

2007-06-06 @ 21:17:45
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Kul att du håller med :)
Ja det är fint med ljust också till sommaren. Det jag har är ganska ljust så det kanske funkar? Jag vet inte. har ett som skiftar i grönt annars, det är rätt neutralt. Rätt så fint. lite pastelligt. kanske vore snyggare?
:)

2007-06-06 @ 23:48:38
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sara

vad konstigt att du inte länkas till mig..vet inte vad som kan vara fel.
snygga kläder :-)

2007-06-07 @ 05:16:20
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Agnes

Tack så mycket! Jag hoppas också att dagen blir jättebra!=)Absolut, jag tänkte skriva ett litet inlägg med bilder och allt ifrån balen:) Då får du kika!/ agnes=)

2007-06-07 @ 08:22:23
URL: http://adinaagnes.blogg.se
Postat av: dahl

Håller med angående det där med barn o experter, man får nog gå sin egen väg helt enkelt.
Kul att du bloggar!
Vi ses!

2007-06-14 @ 15:50:33
URL: http://dahl-dahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0