Min Lilla Bus..

11:09

Igår ville Lilla Bus inte sova, kl 00:30 slocknade hon av ren utmattning. Sambon o jag var lagom roade då. Sen höll jag Sambon vaken i några timmar till.. nej! inte så! Snuskhummrar!! Utan vi (dvs jag) låg o pratade om allt mellan himmel o jord. Det var såå mysigt. =)

Nu somnade hon liggandes på mitt bröst. Det är så mysigt. Hur mycket jag än vill att hon ska börja somna själv och sova själv, så tycker jag ju egentligen att det är himla mysigt att sitta så här. Känna hur hennes huvud blir allt tyngre för att sen ligga helt stilla mot min axel. Och så tillslut blir ögonlocken så tunga att hon sluter dem och nu är det bara att njuta av att lyssna på hennes andetag. Alltså jag har ju ändå burit henne lite över 9 månader, de banden klipper man inte av lika lätt som navelsträngen! Tänk att hon är mitt barn! Vårat barn! Jag födde henne.  Det var denna lilla pärla som var det där plusset på stickan! Som gjorde mig illamående, så att jag fick svårt att gå, så att jag fullkomligen strålade av lycka! 


 image28  Ofattbar lycka! Oändlig kärlek!    image28

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, vad vackert! :)

2007-06-26 @ 11:33:42
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0