Hungrig..

11:49

Åh, idag är jag såå hungrig! Blev ju inte mycket till mat igår, dvs ingen alls. Mjölken var konstig så jag fick inte i mig min gröt på morgonen, (ha ha.. bara det, höll ju på att bita huvudet av en cyklist för att hon cyklade så långsamt framför oss att vi höll på att krocka! Jag: "Men j**la cyklistj*l cykla då istället för att söndagscykla! "Sambon: "eh.. hur mår du idag?" jag:" ja men va fan! Hon såg ju att vi gick här!" *mutter mutter* Sambon bara skrattade) sen blev det fika med kakor och tårta, och så avslutningsvis smörgåstårta. Tänkte på det idag att det var ju inte konstigt att Lilla Bus inte blev nöjd, vad var det där att göra mjölk på? Det måste ju varit värsta blasket bara.

Så idag känns det som om kroppen tar igen. Har ätit 3 smörgåsar redan och skulle lätt få i mig ett par till.. Och äppeljuice! Jag har blivit en sucker på äppeljuice efter bb-vistelsen. Mums!

Satt uppe till kl 03 i natt. Suck, vad skulle jag in på IRC och göra? Satt ju och chattade alldeles för länge då, hur knäppt det än låter så har jag saknat dem därinne, hann lagom lägga mig i sängen så skulle Lilla Bus upp och äta, men det var det värt!

21:24

hmm.. nu har jag för engångskull sett ett helt avsnitt av "Du är vad du äter" på 3:an. Hade köpt Malacos "nya" godis Truly all in a spin med smakerna Jordgubb-Banan, Hallon-Persika och Jordgubb-Blåbär, och en liten flaska coca-cola.

 
Men halvvägs in i programmet fick jag ångest.. nu sitter jag här med en tillbringare vatten som kompensation över den onda colan! Gör väl ingen nytta, men det känns bättre i alla fall.. Demons out!!

Jag fattar inte varför jag alltid fastnar framför CSI miami?! Det är ju skit rent ut sagt! Varenda skådis har botox i hela hjärnan och kan inte visa det minsta ansiktsuttryck, och han Horatio.. *ryser* HUR DÅLIG FÅR MAN VARA?! GAH! *zappar*

och det där Ghost Whisperer då? Är det nån parodi på Medium som gick på fyran förut eller? aja.. Måste jag välja mellan det, Horatio och Die Hard 2, så ser jag väl på det.

Eller F*k it. Jag sitter på msn istället .. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj 03!!
Jag går och lägger mig kl 21 på kvällarna..snacka om att jag inte har ngt liv längre :-(
det här måste va första sommaren på typ 12 år som jag går och lägger mig innan 24.00... *suck*

2007-06-14 @ 14:21:13
Postat av: Marie

Tack gumman! Vad rar du är! :)
Jag hoppas jag med det, på sommaren vill man ju ha kul, inte vara sjuk. Hoppas ni slipper sånt ni också! :)

2007-06-14 @ 23:22:04
URL: http://skosoet.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0