Fresh, so fresh so clean..

11:53

Idag är det barnbidrag, och fort som attans smet jag ner på H&M och handlade lite =) Inte kläder den här gången utan lite smått och gott bara. Skulle bara köpa en kajalvässare, men kom hem med lite mer...

   Ldb Peeling silk, H&M duschgel Heavenly och lotion i samma doft, Proffs OceanMist som ska ge en saltvattenkänsla i håret när man stylar det och så en hårspray. Köpte en deo oxå, ej med på bild Rexona woman. och ja, jag kom ihåg kajalvässaren!


Sen skulle jag bara smita förbi Hemköp o handla frukost, men jag är dålig på det där att bara handla det jag ska.. se ovan, så jag kom hem med den här till sambon också:


 en SonyEricsson K610i. Hoppas bara att han är rädd om den här ;)

Det och att jag ska få duscha i lugn o ro idag o använda alla mina nya saker var ett av kraven jag ställde. Idag ska jag nämligen träffa en vän jag inte träffat på superlänge! Kan ju vara kul att få känna sig ren ett litet tag  alla fall ;)

23:24

Så där ja, Sitter nu och mumsar lite cantaloupemelon och banan, och sköljer ner det hela med Cola light lime.. Ingen hit, men sambon köpte fel.
Aja, träffade väninnan nere på stan i alla fall, det var trevligt. Lilla Bus blev skrämd av någon som smällde igen en dörr precis vid vagnen (jävla idiot! hon såg ju att vi stod där) så fick ta upp henne en sväng, sen vägrade hon ligga ner i vagnen igen när hon såg allt roligt utanför =)

Så började hon gnälla lite när vi var inne och hälsade på en annan väninna som jobbar i en butik där, fick nappen och tvärslocknade! Då satte jag henne i .. just det! Bärselet! =)

Var inne på Claes Ohlsson och köpte ett strandtält för 149:- så man kan skydda Lilla Bus ordentligt från solen



Sen nu på kvällen har vi varit hos en kompis till Sambon. Superskönt då han bor i hus och vi kunde sitta ute i trädgården, dricka saft och äta rabarberpaj med vaniljsås. De snackade bara lajv och jag bara satt där. Visst, jag tycker det är kul med lajv-anekdoter, har ju själv några att bidra med, men har hört dem där till leda nu!

Nu på kvällen blev det lite kyligt och vi traskade hem igen. Skönt har man fått en timmes ordentlig promenad idag + det man gick på dan =)

Ska försöka lägga mig tidigt idag, men det lär ju inte hända om jag känner mig själv rätt..

Kommentarer
Postat av: Marie

Weeey, det är alltid lika roligt att köpa nya såna där produkter! :) Jag är avis!
Den där LDB-grejen är det scrub? :)
Säg till när du testat saltvattensprayen! Är så nyfiken, har också tänkt köpa sådan!
Jag såg Rexona också kommit med sådan deo som garanterat inte ger märken, tänkte prova den nästa gång, billigare än Doves. Har alltid gillat rexona innan.
Vad glad din karl måste blivit, vilken söt sambo han har :)

2007-06-20 @ 12:17:34
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Oh okej :) Jag har nästan aldrig använt LdB så jag vet inte :) Får pröva någon produkt av dom.
Ja gör det! Ser fram emot det med spänning.

2007-06-20 @ 13:25:03
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Ååh, underbart, då ska jag lätt köpa sånt! Allt som gör håret fräschare är saker jag behöver.
Glad midsommar gumselumsan <3

2007-06-22 @ 23:03:17
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Damn, skulle köpt kan jang då :/

2007-06-22 @ 23:33:09
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0