Balkongmys och kalas..

12:22

Phu! Nu har jag suttit på balkongen ett tag.. så varmt! Jag rinner nästan bort, men samtidigt så skönt att få lite egentid när både Sambon och Lilla Bus sover. Satt och läste en bok. Völvans dotter av Saga Borg, (första boken av många) om magi och rivalitet, runor och kärlek. Den innehåller allt vad en bok ska innehålla för att fånga mitt intresse!

image15

Har läst (nästan hela) serien förut, men nu börjar jag om. Fick låna hela av en väninna när jag väntade Lilla Bus, men av någon anledning, trots jag var hemma 2 månader innan, så hann jag inte beta av dem. Konstigt det där. Nu förstår jag varför pensionärer aldrig har tid heller..

Idag är det studenten här i stan, men det är inte därför det är kalas. En av mina bättre väninnors lilla knodd blir två år idag!! TVÅ ÅR! *dånar* Tiden går så otroligt fort, tyckte inte det var länge sen hon berättade det.. Så paketet är inslaget och jag ska bara äta lite lunch och duscha (ja och klä på mig då ;-) ) och så ska jag äntligen få klä på Lilla Bus någon av klänningarna hon har.. är det kalas så är det! =)

Nu spelar grannen musik i sin bil! så högt att jag skulle kunna tro det är jag som spelar.. well well.. off I go!



Undrar om de fattar att det finns småbarn runtomkring? kasta lite ägg på en bil kanske??

21:52

Uh.. the Village på Tv och jag velar mellan att titta på den eller låta bli..Jag menar, jag ska ju trots allt sova själv inatt.. =S scaary!

Kommentarer
Postat av: Marie

tittade du på the village gumman?
Rött är sexy! Jag har ett rött läppstift.. och ett nagellack, men bara använt det en gång..
Borde väl gå och sova nu.
<3

2007-06-10 @ 04:19:40
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sara

Det är en ny serie som heter Body Focus. kostar ca 300kr.
Man smörjer in sig en gång om dagen och resultaten ska börja synas efter 4 veckor.
Jag tyckte det var värt ett försök


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0