strössel..

Idag handlade jag lite roligt som jag ska ha när jag bakar till Lilla Bus namngivelse.

till vänster rosa och blå nallar, i mitten hjärtan och till höger blommor =) Här ska bakas!!



Ja och så silverkulor längst åt höger på högra bilden. Men vet inte om jag ska använda dem än. De är ju så hårda och jag vill inte få några tänder på mitt samvete..

Imorgon ska vi ringa på lägenhet! Tjohoo! Hoppas! hoppas! hoppas! att vi får den! Annars kommer jag gömma mig under sängen och aldrig komma fram igen. Jag ska leva på dammråttor och coca-cola som Sambon får skjuta in under sängkanten åt mig..

Ikväll blir det film: Dog bites Dog. En action/thriller. Kan vara bra. Asiatiska filmer brukar vara det <3 Mer rapport om den senare.

Idag har det regnat. Ovanligt va?! Klarade oss precis undan den värsta skuren när vi var till affären. Phu.. Och vilket liv det var i stan! Varenda bil var ute och tutade och folk var som galna och hängde ut genom bilfönstrena med flaggor och skrek och tjoade. Sambon och jag: " nu har det blivit fred någonstans" Så var det "bara" en fotbollsmatch de var så glada över! Men är de glada så är ju det bra.. Jag kan ju inte klandra dem efter allt de varit med om i landet. Good for you! =)

Nu ska jag dock fundera på om jag ska orka ta mig till affären och köpa choklad... *tankepaus* ja. det ska jag. =)

Kommentarer
Postat av: dahl

Hahaha! "Nu har det blivit fred någonstans"
Sötnosar..

2007-07-31 @ 09:24:46
URL: http://dahldahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0