Ojojoj..

Lika bra att skriva lite här så Ni inte tror jag försvunnit från jordens yta! =)

Ja, livet går sin gilla gång. Lilla Bus har ändrat vanor (igen. vet inte ens i vilken ordning det är nu) Upp klockan 7. *gäsp* vaken ett par timmar, somnar om, då passar även jag på att sova lite, jag blir en så bättre mamma och flickvän då intalar jag mig själv. Sen är hon vaken igen, sover en kort stund, sen somnar hon kl 18-19 för natten.

Skönt att få lite längre egna kvällar, men shit, vilken omställning att gå upp kl 7! Men jag ska inte klaga.. Det finns alltid de som har det värre =)

Idag var vi ute hos mina föräldrar och grillade och grattade mamma på hennes födelsedag. Mysigt. Kom dit innan hon slutat jobbet, slängde in Sambon och Lilla Bus i skuggan och mig själv på en solstol. Underbart!

Nu sitter jag här och har fastnat framför MSN igen.. borde gå o lägga mig, då jag antar att jag kommer få gå upp tidigt imorgon oxå. Hoppas dock på lite sovmorgon, för Lilla Bus tänkte INTE sova ikväll först. Somnade, vaknade, somnade igen, vaknade igen.. blev lätt hysterisk, somnade om, vaknade igen och sen somnade hon inte förrän jag lade henne i vår säng här hemma.

Blir hennes "rutiner" rubbade så blir hon inte rolig!

Nu ska jag sova. Och hädanefter bli bättre på att skriva! *ser skyldig ut*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0