huvudvärk..

Idag var jag ute och gick en promenad med en väninna och hennes son. Åt lunch på stan och sen när vi kom hem jag och Lilla Bus fick jag jätteont i huvudet.

Sambon och jag tog en snabb promenad ner på stan, gick till apoteket och köpte Alvedon. Sköljde ner 2 st på stående fot med lite coca cola, då gav det med sig rätt snart.  Jäkla väderomslag hela tiden!! =(

Jaja, gick över till ett par kompisar och tog en snabb fika, sen när jag kom hem så kom huvudvärken tillbaka! Vi har knappt någon syre i lägenheten när det är så här ute, *gnäll*

uscha! glass eller sova? Att äta eller icke äta ;) hihi.. jag tror jag äter.. *myser*


23:02

Fortfarande inte fått i mig någon glass.. Men vet ni var som slog mig! Idag när Sambon och jag skulle gå ut, stack jag bara in fötterna i mina skor och började traska. Barfota då såklart. Så stack det till vid tån, så stack det till igen, så jag tog av mig skon och skakade ut... EN NATTFJÄRIL!! Blueäääähh!! skitaäckligt!

Var nyss inne och tittade till Lilla Bus som ligger och sover i min säng. Och som hon sover! Min älskade lite skrutt..

NU ska jag äta glass.. moahahahaa...

(alltså barfota i skorna.. suck! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0