Behöver jag ens säga det?

Att jag lagt viktväktandet lite på is?

Känner ingen motivation när det inte är några möten att gå på. De startar ju igen den 2 augusti, och då ska jag ta itu med det hela igen. Fast lite tänker man ju på det ändå nu.. Äter lightglass istället för gräddglass. Väljer mindre feta alternativ.. Och så light läsk istället för coca-cola.. *gråta lite*

Fast idag drack jag vanlig coca-cola, bara för att jag hade sån grym huvudvärk! Socker, koffein och alvedon är en bra kombination tänkte jag, och visst var det det... för en liten stund.

Gick en 1 timmes promenad idag med. Fast i sakta mak, men det var skönt ändå.. Måste bli bättre på att gå ut och gå, men det är ju så trist att gå i sånt här väder!!

Jag tror jag har svart bälte i ursäkter.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0