Vaddå? Är det jul snart?

Jag har noll, zero, nada julkänsla just nu! Längtar till imorgon, då ska jag köpa de sista julklapparna (som resten av Sverige säkert) och sen ska granen upp och kläs. Vill ju hinna njuta av den innan julfarandet börjar. Sen på kvällen har jag beställt julskinks-macka med julmust. Så kanske, kanske att den infinner sig då. *hoppas*

Igår somnade Al efter 2 minuter med sin pappa. Hon protesterar fortfarande, men inte så länge, och det känns jätteskönt! :) Vi ska fortsätta med detta ett par kvällar till, så kanske protesterna försvinner helt *hoppas igen*

Har just varit ute på en kort promenad med vagnen för att få henne sova lite nu på dagen, och det är så skönt ute! Det är kallt som satan, men det blåser inte och solen skiner över frostbitet gräs så det är bara och slänga på sig långkallingar nu, sen kan man vara ute hur länge som helst! :)

Nu ska jag gå och vara social.. fast det är rätt skönt att få vara lite för sig själv med. utan barn som pockar på uppmärksamhet och utan att behöva vara trevlig. hehe :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Tusen tack för komentarerna. Värmer o man blir så stolt..

Håller faktiskt med dig om att Fidde ser ut som "martin" på det där kortet. haha va tufft! Tack för du påpekade det.. :P Får höra vad han själv tycker när han kommit hem från jobbet :D

Skönt det låter, att sova ute nerbäddad i en varm vagn.. *vill meee* :P

Jag har nyss lagt Ninni, hon har inte sovit på hela dagen (!!) I vanliga fall sover hon 2 timmar på förmiddagen o två på eftermiddagen.. wierd.. :)

Ha en fortsatt trevlig dag tjejen!

kram

2007-12-19 @ 14:37:03
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Pethra

Glöm inte julmusiken för sjutton, den gör ju halva julkänslan! ;)

2007-12-19 @ 19:21:24
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0