Rullgardin

Vi måste skaffa oss en rullgardin! Alicia sover så underbart bra här i sin fasters rum. Igår somnade hon med sin pappa (bara det! Trots att han inte lagt henne på några kvällar nu) sen sov hon ordentligt, mellan de korta stunderna hon åt. Och jag sov som en stock! :) Eller så är det så att eftersom vi sover bra båda två när det är sådär mörkt så stör vi inte varandra med små uppvaknanden hela tiden..

Gissa när vi gick upp i morse?! Halv 10!! HALV 10!! så skönt, och Alicia har varit på bra humör hela förmiddagen. Nu sitter hon och gosar i sambons knä och bubblar lite med "plastfarmor". Senare idag ska vi vidare till Al's farmor och ev också gammelfarmor. Mysigt. :)

Tittar på sambon i smyg just nu, och det värmer hela mig när jag ser honom och dottern tillsammans. Finns det något finare än en pappa med sitt barn? Inte i mina ögon i alla fall. Det ser så tryggt ut att vara så liten i en så stor famn. Mina älsklingar..

Min kamera är fortfarande trasig! Jag får snart panik! Måste ju bara ha en kamera till jul!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vilken panik. Al's första jul och ingen kamera :-(
va på dom med blåslampa

2007-12-17 @ 12:35:21
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Lina

Aaa.. men det är skoj o inreda ju! nåt av det roligaste som finns ju! Om man har pengar till det villsäga :D

Härligt med sovmorgon, duktig tjejen va som sov så länge! Vi skaffade också mörkläggningsgardin när vi flyttade.. o Ninni sover 1000 ggr bättre sen dess!

ha en underbar dag! kramar från oss

2007-12-17 @ 13:47:34
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Smilla

Jisses vad skönt att få sova så länge :) Ibland har jag snott åt mig sovtid på helgen genom att säga "jag kommer snart" ett par hundra gånger till Andreas som då redan tagit upp barnen och ibland har han gett mig sovmorgon. Ofta säger han "men ska vi inte gå upp tillsammans, det är så mysigt att äta frukost ihop allihopa" och det är ju skitsvårt att mostå eller att ha argument emot...typ "nä jag äter hellre ensam, godnatt" ? :D

2007-12-19 @ 12:31:37
URL: http://smillatankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0