Oförberedd fika :)

Fick "oförberett" fikafrämmande idag av en av mina bästa vänner och hennes lilla tös. Eller lilla och lilla, hon har blivit så stor! Pratar och förstår och äter själv. Dessutom körde hon vagnen en bit när vi var ute för att få Alicia att somna. Tyckte inte det var länge sen man fick det där sms:et där det stod att hon kommit till världen. Oförberett var det väl egentligen inte heller, hade ju en hel timme på mig att göra ordning hemma. :) Alicia blev jätterädd för dammsugaren, men jag var bara tvungen!

Nu har hon just ätit lite middag och jag har just ätit några pepparkakor och druckit julmust. Sambon fick dammsuga en ordentlig gång när han kom hem så nu ska jag bara ta tag i disken sen ska jag slänga mig i soffan med mina älsklingar och njuta av en lugn andra adventskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0