julgranspynt

Vi har knappt något julgranspynt kvar! blir till att köpa nytt nästa år. I och för sig tycker jag inte att vi har något pynt alls i år.. vet inte vad det kan bero på. Man tröttnar väl på att ha samma år ut och år in antar jag =/

Nu är i alla fall granen pyntat och står där i sitt lilla hörn och lyser så grant. Nu väntar vi bara på julskinkan så man kan ta sig en god smörgås med. Alicia sover redan, hon hoppade över eftermiddagssömnen idag så hon fick träffa john blund tidigt idag. Antar att hon kommer vakna snart igen och hålla igång hela natten sen, men det får väl bli så då.

Nu ska jag nog ta och baka lite mer godis. Förstår inte.. måste verkligen ha tomtar här hemma som äter upp det! Vet inte var det kan ta vägen annars ;) Det blir samma variant som förra gången jag gjorde eget godis. Det dög bra när godissugen satte in.

Sen ska jag nog gå och klämma på mina paket som sambon kom hem med idag.. *spännande till max* :)

Ha en trevlig torsdagskväll alla!

Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad har hänt med erat pynt då?

2007-12-20 @ 19:59:46
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Lina & Ninni

ååh va mys det låter!! :D

Härligt med paket.. vad har du önskat dig? har du nån aaaaning om vad det är i dom ? *hihi det är så att JAG blir nyfiken på DINA paket.. :D

Jag e galet nyfiken av mig!

Hoppas du haft en bra dag tjejen! kram

2007-12-20 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0