Jag blir galen!

Jag blir galen på att gå att gå och plocka hela tiden!! Vi har grejer överallt! Vet inte var vi ska göra av alla saker. Vi ska köpa korgar att ha hennes leksaker i, men allt annat småkrafs då?

Fick "sovmorgon" idag (vilken avbröts med jämna mellanrum av att Alicia skrek sina gälla skrik eller smågrinade, hon är astrött idag, somnade halv 12 inatt) men det första JAG får göra när jag går upp är att börja plocka. Leksaker överallt, tidningar som ska sparas, tidningar som ska slängas, pennor, disk, torra gamla smörgåsbitar. Det är så stökigt och jag mår så dåligt över det! Men sambon ser inte detta tror jag för han kan ju tydligen bara sitta på ***** sitt och göra det han vill. Och jag orkar faktiskt inte gå och plocka hela tiden. Jag vill oxå bara sitta och ta det lugnt och njuta av Alicia och leka med henne, men jag kan inte slappna av när disken ropar, eller tvätthögen hotar att orsaka jordbävning om den skulla ramla ner på golvet.

Inte kan jag slänga igång dammsugaren heller när han inte är hemma för Al är rädd för den :/ Som sagt, jag vill skita i att fira jul och köpa julklappar och bara handla saker till hemmet. Men vi har inga pengar ändå så det spelar ju ingen roll..

Nejmen! Hade jag vaknat på rätt sida  idag eller?! Snälla pigga upp mig någon..

Kommentarer
Postat av: Jessica nr 2

Åh!!! Du beskriver mina känslor i ord!! Läskigt... Så känner jag varje gång jag kliver innanför dörrn hemma. Vi har ju inte en enda garderob här ju för bövelen! Jo, två i hallen, MEN DE RÄKNAS INTE!! :P Vi har oxå grejer överallt och inget har en egen plats, förutom hunden då förstås.... Kram på dig

2007-12-03 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0